Stichting Paswijs in Emmen

Onze klassen

Op maandag 25 oktober 2021 is onze Samen Naar School klas officieel van start gegaan. De kinderen in onze klas zijn met name kinderen met prikkel- en informatieverwerkingsproblemen. De lesstof wordt dusdanig aangeboden dat de samenwerking van de beide hersenhelften wordt gestimuleerd (d.m.v. lateralisatie) zodat de lesstof beter beklijft. Daarnaast werken we actief aan de executieve functies, die functies die zorgen voor efficiënt, sociaal en doelgericht gedrag.

We zijn gevestigd bij de Christelijke basisschool De Zwaluw, een kleinschalige dorpsschool in het kleine dorp Zandpol (gemeente Emmen). De school ligt aan de bosrand met veel speel- en ontdekkingsruimte in de nabijheid.

De lesstof van basisschool De Zwaluw wordt door onze Breincoach Jessica Tettero samen met leerkracht Mariëlle Plat, omgevormd tot oefeningen en opdrachten waarbij meerdere delen van de hersenen actief betrokken worden en zijn. We geven zo ons eigen curriculum op innovatieve wijze vorm.

E-mail: info@paswijs.nl
Contactpersoon: Jessica Tettero